Klachtenregeling
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. U als patiƫnt staat daarbij natuurlijk centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met uw therapeut. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komt u er samen met uw therapeut niet uit, dan kunt u zich wenden tot de praktijkeigenaar: Dhr. M. Jelsma. Mocht dat ook niet tot een gewenste oplossing komen, dan kunt u op de website van beroepsvereniging KNGF lezen wat u verder kunt doen. Hier vindt u ook meer informatie over behandelingen, kwaliteit en kosten.